čtvrtek 28. července 2011

Verunka a její iPad :)

Tak o tom především tyto stránky budou. Verunka totiž dostala ke svým sedmým narozeninám iPad.
Co jiného napsat, než že je z iPadu nadšená. Maminka taky, přiznávám :)
Za dobu, co ho máme, udělala velké pokroky. Zkoušíme poznávat zvířátka, tvary a barvičky, rozvíjíme jemnou motoriku. Namluvila jsem jí komentáře k obrázkům, prohlíží si fotografie rodiny i zvířátek......
Pro nás je iPad velmi důležitý. Dává Verunce možnost se vyjádřit třeba jen tím, že si vybere aplikaci, která se jí líbí, několikrát si také ukázala na fotografii s jídlem.
Velmi mě překvapila, jak jí to jde, nebýt iPadu, tak bych nezjistila, jak jsem ji předtím podceňovala.....



2 komentáře:

  1. ...a já vám oběma přeju aby stránky ve vaší knížce měly plno barev a když zrovna nebudete moct najít tužku, nevadí...my, iSNIVCI, přece víme, že psát jde i prstem :)
    Jsem ráda, že jsme se potkaly. L.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, to máš vlastně pravdu :)))))
    Jsem také moc ráda, že jsem tě poznala. Už se těšíme na iSNĚNÍ.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...