pondělí 19. září 2011

Léto ve fotkách II

Léto už je za námi, tak jen malá připomínka :)

Nejkrásnější část léta jsme strávili v Jestřabí v Krkonoších na prvním iSnění, kde jsme se setkali s maminkami a pedagogy, se kterými máme stejnou zálibu - iPad.
Pobyt jsme si o dva dny prodloužili a do Krkonoš vyrazili už ve středu. Cestou jsme se stavili v Dobrušce za kamarádkou a v Jánkách navštívili maminy s dětmi, se kterými jsme se tam setkali loni.

Krkonoše mám velmi ráda, kdybych měla bydlet někde jinde, tak jedině tam nebo někde poblíž :)

Hned druhý den jsme vyrazili na malou procházku k letišti, které je nad Jestřabím:







Cesta to byla náročná, menší odpočinek jistě neuškodí:

Mamí, ta houpačka je nějaká malá. Nebo já velká, fakt nevím.....


Výlet na Benecko:


Uf uf, to byl kopec....


Koníci v Jestřabí:

Co ten kůň po mně chce? Já nic nemám....

Tady už mám, ale dám, nebo nedám? :))))))

Kamarád Martínek :)

Odpolední siesta s tetou Lenkou :)

Správná dvojka: "Nisinko, já ti ty boty klidně pohlídám, když je nechceš.."


Koncem léta jsme ještě stihli výlet s babičkou a dědou do Chrudimi do Muzea loutek.



To je ale divnej chlap :)



6 komentářů:

  1. Evi krásné fotky užily jste si to ,jak je vidět:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Lucko, klidně se můžeš připojit k dalšímu iSnění, koukala jsem, že taky plánujete koupit iPad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky a krásné zážitky z iSnění!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéjej, dlouho jsem u vás nebyla a tady vzpomínka na Jestřabí. Mám zprávy, že budete za týden. Tak se těším :-). Blanka J.

    OdpovědětVymazat
  5. Nakonec nebudeme, holkám do toho něco přišlo. Leda že bych jela s Verčou sama, ale asi by tam bylo bez ostatních dětí smutno :(

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...